واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

ویدئو| سرقت از پالایشگاه نفت تهران با حفر تونل واقعیت دارد؟

  • کد خبر: ۲۱۷۴۱۴
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
ویدئو| سرقت از پالایشگاه نفت تهران با حفر تونل واقعیت دارد؟
شرکت پالایش نفت تهران به گزارش سرقت از این پالایشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ گزارش صدا و سیما از سرقت عجیب از پالایشگاه نفت تهران در رسانه‌های مجازی بازنشر شد. اما سخنگو شرکت پالایش نفت تهران این خبر را تکذیب کرد و گفت این اتفاق مربوط به سال‌های گذشته است.

 شاکر خفایی، به ایسنا گفت: کلیه تأسیسات و لوله‌های فرآورده‌ها و محصولات شرکت پالایش نفت تهران روی زمین بوده و این شرکت لوله نفتی درون زمین (آندر گراند) ندارد.

وی افزود: شرکت پالایش نفت تهران چندی پیش جهت تقویت حریم‌های حفاظتی، اقدام به احداث دیوار امنیتی کرده که مورد تأیید شورای تامین استان نیز قرار گرفته است.

به گفته وی، خبر منعکس‌شده مربوط به سال‌های گذشته است که همان موقع با پاسخ‌گویی سازمان‌های مربوطه همراه بود. بازنشر آن پس از چند سال و تلاش برای ارتباط این موضوع با شرکت پالایش نفت تهران شائبه‌برانگیز و مشکوک است.

پالایشگاه؛ سوژه همیشگی سارقان

لازم به ذکر است که پیش از این چندین بار سارقان با روش های مختلف از جمله اجاره کردن زمین در نزدیکی مسیر خطوط انتقال نفت و گاز پالایشگاه تهران برای سرقت فراورده های نفتی تلاش کرده‌اند.

علاوه بر این اسفند ماه سال گذشته دو سارق اقدام به سرقت تجهیزات این پالایشگاه کردند. 

در مهر ماه سال ۱۴۰۰نیز پنج نفر به جرم سرقت از لوله‌های انتقال بنزین و گازوییل پالایشگاه تهران طی چند روز گذشته در این بخش دستگیر شدند. این افراد با اجاره انبارهای نزدیک خطوط انتقال بنزین و گازوییل به حفر تونل و سرقت از لوله های انتقال اقدام می کردند.

شرکت پالایش نفت تهران با ظرفیت پالایش ۲۵۰ هزار بشکه در روز در حدود ۱۷ تا ۲۰ درصد انرژی کشور را تامین می کند، این پالایشگاه سال ۱۳۴۷ تأسیس شده و هم اینک مشتمل بر ۲ پالایشگاه جنوبی و شمالی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->